تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3774566
شناسه : 3774566
تاریخ :
حمله سنگین پهپادی حزب الله به پادگان «شراگا»/ موشکباران «یعرا» اقتصاد ایران: حزب الله در دو بیانه جداگانه از حملات مهلک پهپادی و موشکی به نظامیان صهیونیست خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله در دو بیانه جداگانه از حملات مهلک به مواضع نظامیان صهیونیست خبر داد.

حزب الله در بیانه نخست خود اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف و در واکنش به حملات دشمن به روستاهای جنوبی و منازل امن به ویژه در شهرک خربه سلم، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه با چندین پهپاد انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر واحد ایغوز در پادگان شراگا در شمال عکای اشغالی را هدف قرا دادند. در جریان این عملیات مقر افسران و نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفت و تلفات قطعی به آنها وارد شد.

در بیانیه دوم حزب الله لبنان نیز آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز همچنین مقر تازه احداث شده صهیونیست‌ها در جنوب پادگان یعرا را با چندین موشک هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.