تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774563
شناسه : 3774563
تاریخ :
تحویل پروژه های نوسازی مدارس استان همدان به مناسبت ماه مهربانی‌ها اقتصاد ایران: همدان ـ مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از تحویل پروژه های نوسازی مدارس استان همدان به مناسبت ماه مهربانی‌ها خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید شیرازیانی با تبریک فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سالتحصیلی جدید به مردم شریف استان و جامعه فرهنگی از آماده سازی و بهره برداری از ۱۴ پروژه آموزشی, فرهنگی و ورزشی و تحویل آن به مردم شریف استان خبر داد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان زیربنای کل این پروژه‌ها را ۵۶۹۴ متر مربع در قالب ۹۰ اتاق و کلاس و فضای ورزشی و فرهنگی عنوان نمودند که برای آماده سازی این تعداد پروژه ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع ملی, استانی و خیرین محترم مدرسه ساز استفاده شده است.

وی افزود: همچنین برای آماده سازی و مهیا نمودن مدارس جهت دانش آموزان عزیز این اداره کل دو طرح عملیاتی را در دست اجرا دارد.

شیرازیانی ادامه داد: در طرح شهید عجمیان با همکاری و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش و قرارگاه جهادی استان نسبت به بهسازی و تجهیز و زیبا سازی مدارس اقدام نموده و همچنین طرح شهید عرب نیز با هدف آماده سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس سطح استان را پیگیری می‌نماید که ان شاالله برای فرا رسیدن فصل سرما مدارس مشکلی از این بابت احساس ننمایند.