تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774541
شناسه : 3774541
تاریخ :
برگزاری برنامه با هنرستان من با رویکرد جدید جدید اقتصاد ایران: همدان ـمدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر از برگزاری برنامه یک روز با هنرستان من در سال ۱۴۰۳ با رویکرد جدید پدر پسری و مادر دختری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول شیدایی گفت: برنامه یک روز با هنرستان من به صورت حضوری ویژه هنرجویان سال دهم هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان در شهریور ماه سال جاری به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح «یک روز با هنرستان من» با رویکرد جدید همراه با برگزاری مسابقه مادر-دختری و پدر-پسری فرصت لازم جهت حضور تمامی هنرجویان و اولیا آنان را در هنرستان، قبل از شروع سال تحصیلی فراهم نموده است.

شیدایی ادامه داد: با ارائه اطلاعات جامع به هنرجویان و اولیا پایه دهم در خصوص رشته تحصیلی، بستر لازم را برای هدایت، جهت دهی و حرکت آگاهانه در راستای دستیابی به شایستگی‌های حرفه‌ای و تحصیلی در هنرجویان فراهم آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، خاطرنشان کرد: بر این اساس بیش از ۹۸۰۰ هنرجوی پایه دهم در سراسر استان در این طرح شرکت خواهند کرد که این برنامه در روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.