تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3774531
شناسه : 3774531
تاریخ :
پویش «آموزش همگانی شهر آماده» برگزار می‌شود اقتصاد ایران: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری پویش «آموزش همگانی شهر آماده» با شعار هر خانواده یک شهروند آموزش دیده، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری پویش «آموزش همگانی شهر آماده» با شعار هر خانواده یک شهروند آموزش دیده خبر داد.

نصیری افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان برای شهروندان برگزار خواهد شد و مواردی همچون آموزش کمک‌های اولیه، آموزش اطفا حریق و آموزش مواجهه با حوادث و بحران‌ها در این دوره ارائه می‌شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پاسخ به سوال اینکه مردم چگونه می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام کنند اظهار داشت: مردم عزیز با مراجعه به سراهای محلات، پایگاه‌های مدیریت بحران، ایستگاههای آتش نشانی و همچنین مناطق جمعیت هلال احمر می‌توانند در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

وی افزود: این پویش به صورت مشترک بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با ایستگاه‌های آتش نشانی، مناطق جمعیت هلال احمر و اداره کل آموزش شهروندی برگزار می‌شود.

نصیری ادامه داد: سال گذشته ۳۵۰ هزار نفر آموزش دیدند و امسال برآورد ۵۰۰ هزار نفر پیش بینی داریم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت TDMMO.IR و RCS.IR مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۱۸۱۱ تماس بگیرند.