تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3774514
شناسه : 3774514
تاریخ :
امضای قرارداد همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت پتروشیمی کارون اقتصاد ایران: قرارداد همکاری بین این پارک و شرکت پتروشیمی کارون به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به امضا رسید. بر اساس این قرارداد ۳ ساله، پارک فناوری پردیس به عنوان پلی برای رفع نیازهای فناورانه پتروشیمی کارون توسط شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، همزمان با برگزاری بیست و دومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، قرارداد همکاری بین این پارک و شرکت پتروشیمی کارون به مبلغ 1000 میلیارد ریال به امضا رسید. بر اساس این قرارداد 3 ساله، پارک فناوری پردیس به عنوان پلی برای رفع نیازهای فناورانه پتروشیمی کارون توسط شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

قرارداد همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت پتروشیمی کارون با حضور حمید قدرت‌بین؛ معاون توسعه و مدیریت منابع پارک فناوری پردیس و علیرضا صدیقی‌زاده؛ مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره پتروشیمی کارون امضا شد.

موضوع این قرارداد 3 ساله، توسعه دانش فنی بومی در زنجیره ارزش پتروشیمی کارون و ساخت تجهیزات فناورانه برای اولین بار است. بر اساس این قرارداد، نیازهای فناورانه پتروشیمی کارون توسط پارک فناوری پردیس احصاء و به شرکت‌های دانش بنیان ارائه خواهد شد. از سوی دیگر توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان به پتروشیمی کارون عرضه خواهد شد.

به موجب این قرارداد، در صورت تایید توانمندی‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در اجرای هر پروژه توسط شرکت پتروشیمی کارون، قراردادهای همکاری بین پارک فناوری پردیس و شرکت‌های دانش بنیان برای رفع این نیازها امضا خواهد شد. در واقع پارک فناوری پردیس به عنوان واسط شرکت پتروشیمی کارون و شرکت‌های دانش بنیان سراسر کشور قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی کارون اولین تولیدکننده ایزوسیانات‌ها، مشتمل بر TDI و MDI و تکمیل‌کننده زنجیره ارزش پُلی یورتان‌ها در خاورمیانه و غرب آسیا است. در پتروشیمی کارون با استفاده از گازهای کلر، مونوکسیدکربن و هیدروژن و نیز خوراک تولوئن، بنزن، فُرمالین، آمونیاک، اسیدنیتریک و اسیدسولفوریک انواع محصولات پایه‌ای و اصلی پتروشیمی، با ارزش افزوده بالا و برخوردار از کیفیت ممتاز جهانی تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/