تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3774478
شناسه : 3774478
تاریخ :
۸ پروژه‌ توسعه محله‌ای در تهران به اتمام می‌رسد اقتصاد ایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: ۸ پروژه توسعه محله‌ای با هدف ارتقای سرانه‌های خدمات شهری و فضای سبز در محلات منطقه یک بزودی به اتمام می‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران در نظارت میدانی از هشت پروژه طرح توسعه محله‌ای در ناحیه ۹ که به همراه شهردار این ناحیه، رئیس اداره فضای سبز منطقه و جمعی از مدیران انجام شد گفت: در راستای اجرای طرح توسعه محله‌ای در نواحی ده‌گانه منطقه یک، هشت پروژه در ناحیه ۹ تعریف شد که متناسب با نیاز شهروندان و رفع چالش‌های اساسی و بررسی‌های صورت گرفته و تعیین بودجه لازم، به اجرا درآمد.

وی گفت: ترمیم و توسعه باغ راه کوچه شیری و نور پردازی شاخص در این باغ راه از مهم‌ترین طرح‌های مدیریت شهری منطقه یک بود که بهسازی مسیر باغ راه به متراژ ۳۵۰ متر با کفپوش بتنی و ۶۰۰ متر لوله گذاری و آبرسانی به این مسیر و همچنین نورپردازی با شش پایه چراغ برج نوری جهت بهره‌مندی شهروندان در دست اجرا قرار گرفت.

صفایی به دومین پروژه اجرایی در ناحیه ۹ اشاره کرد و افزود: بازسازی سرویس‌های بهداشتی با بهترین مصالح در دو بوستان ازگل و کیمیا هریک با احداث ۸ و ۵ چشمه، مناسب با شرایط توان یابان طراحی و اجرا شد که تا دو روز آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به بازسازی و مرمت آب‌نمای بوستان کامران نیز بیان کرد: مرمت آب‌نمای این بوستان با طراحی ویژه با انجام ۱۹۰ متر کاشی، ۱۴۰ متر موزائیک و ۳۰ متر مربع سنگ بدنه و درپوش از جمله پروژه‌هایی است که به زیبایی هر چه بیشتر این بوستان خواهد افزود.

معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: از پروژه‌های اجرایی، بازپیرایی، توسعه و بهسازی فضای سبز در خیابان نوبهار، نور پردازی و مرمت آب‌نمای بوستان گندمزار و احداث سپتیک محله گلچین از اقدامات تأثیر گذار بوده که اتمام هریک، رضایت شهروندان منطقه یک را به ارمغان می‌آورد.