تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3774474
شناسه : 3774474
تاریخ :
آپدیت One UI 6.1.1 در دسترس کاربران آمریکایی گلکسی S24 قرار گرفت اقتصاد ایران: کاربران گوشی سامسونگ سری گلکسی اس ۲۴ در ایالات متحده و چین اکنون می‌توانند از آپدیت One UI 6.1.1 با قابلیت‌های کاربردی بهره ببرند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ هفته‌ی گذشته‌ اعلام کرد که آپدیت رابط کاربری One UI 6.1.1 را به‌زودی برای گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا علاوه‌بر کره جنوبی در کشورهای دیگر منتشر خواهد کرد. رابط کاربری One UI 6.1.1 اکنون در چین و ایالات متحده نیز دردسترس کاربران قرار گرفته است.

سایر کشورها نیز به‌زودی می‌توانند از به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 بهره ببرند. آپدیت One UI 6.1.1 در ایالات متحده برای گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ دارای قفل شبکه (carrier locked) منتشر شده است.

حجم آپدیت جدید حدود ۲٫۸ گیگابایت است و در چین و ایالات متحده با وصله‌ی امنیتی آگوست ۲۰۲۴ (مرداد وشهریور) منتشر می‌شود. کاربران برای استفاده از آپدیت جدید باید وارد تنظیمات شوند، به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار بروند و گزینه‌ی Download and install را انتخاب کنند.

طبق اعلام سامسونگ، آپدیت رابط کاربری One UI 6.1.1 قابلیت‌های جدیدی به گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ اضافه خواهد کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ویژگی‌ها شامل ابزار طراحی Sketch to Image و قابلیت Portrait Studio می‌شوند. هوش مصنوعی سامسونگ از Live Translate یا ترجمه‌ی زنده در اپلیکیشن‌های متفرقه‌ی تماس و پیام‌رسان پشتیبانی می‌کند.

کاربران با آپدیت جدید می‌توانند قابلیت Interpreter (مترجم) را در حالت گوش‌دادن (Listening Mode) استفاده کنند. آپدیت رابط کاربری One UI 6.1.1 امکان ترجمه‌ی متن‌های موجود در تصاویر صفحات وب را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران با اپلیکیشن یادداشت سامسونگ می‌توانند صدای ضبط‌شده‌ی خود را به متن‌های قابل‌ ویرایش تبدیل و آن‌ها را خلاصه و ترجمه کنند.

مقالات مرتبط
  • آپدیت OneUI 6.1.1 برای این گوشی‌های سامسونگ منتشر شد
  • این گوشی‌های سامسونگ آپدیت One UI 6.1.1 را دریافت می‌کنند

اکنون امکان خلاصه‌نویسی و ترجمه‌ی متن‌ فایل پی‌دی‌اف بدون نیاز به تبدیل آن به یادداشت در اختیار کاربران قرار دارد. آپدیت جدید، زبان صداهای ضبط‌شده را به‌طور خودکار شناسایی و آن‌ها را رونویسی، ترجمه و خلاصه می‌کند. همچنین صدا را می‌توان ویرایش و بخش‌های اضافی آن را حذف کرد.

والپیپرها اکنون به جلوه‌های ویژه‌ای برای نمایش وضعیت آب‌وهوا مجهز شده‌اند. سامسونگ قابلیت Instant Slow-Mo را بهبود بخشیده و امکان ذخیره‌ی فوری بخش‌هایی از ویدئو را که سرعت آن‌ها کاهش یافته، فراهم کرده است. One UI 6.1.1 قابلیت Live Effects را به تصاویر پرتره اضافه می‌کند.