تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774473
شناسه : 3774473
تاریخ :
آدم ربایی مسلحانه یک مادر و فرزند در کهنوج نافرجام ماند اقتصاد ایران: کرمان_فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: عاملان آدم ربایی نافرجام یک خانم جوان و فرزندش در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حیدر احمد یوسفی، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: اواسط خرداد ماه سال جاری وقوع آدم ربایی مسلحانه یک خانم جوان و کودک ۲ ساله‌اش به پلیس اعلام و با سرعت عمل تیم‌های انتظامی مستقر در سطح شهر، آدم ربایان که هیچ راه فراری نداشتند با بر جای گذاشتن خودرو و افراد ربوده شده با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت افزود: با پی جویی های بی وقفه مأموران، هویت آدم ربایان مشخص و با شناسایی محل اختفا آنان، دو نفر از عوامل این آدم ربایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج به کشف یک قبضه سلاح کمری، مهمات و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از مخفیگاه متهمان اشاره کرد و افزود: علت اولیه این عمل مجرمانه که بحمدالله با سرعت عمل مأموران انتظامی ناکام ماند سرقت طلاجات عنوان شده که نهایتاً متهمان پس از تحقیقات تکمیلی به مراجع قضائی معرفی شدند.