تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774472
شناسه : 3774472
تاریخ :
بخش تعاون تالش حدود ۲۴۰ میلیارد تومان سال گذشته صادرات داشت اقتصاد ایران: تالش _ فرماندار تالش از فعالیت ۲۰۶ شرکت تعاونی در شهرستان تالش خبر داد و گفت: حدود ۲۴۰ میلیارد تومان کالا سال گذشته از سوی شرکت های تعاونی به کشورهای مختلف صادر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مؤذن ظهر دوشنبه در همایش هفته ملی تعاون ضمن تبریک هفته تعاون و تقدیر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران تلاشگر تعاونی‌ها اظهار کرد: مسئولین شهرستان برای تقویت همکاری‌های بین دستگاهی در عرصه عملکرد تعاونی‌ها و ایجاد اشتغال مولد اهتمام داشته باشند.

فرماندار تالش با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت که نماد و الگوی واقعی جامعه اسلامی است، گفت: مردم شهرستان تالش با وحدت در همه زمینه‌هایی چون مناسبت‌های ملی و مذهبی، ایجاد و توسعه اقتصادی همچون شرکت‌های تعاونی از جمله در بحث تولید و صادرات ماهیان خاویاری، پالت، کیوی …مثل نگینی در کشور می‌درخشد.

وی با بیان اینکه ۸۱۹ تعاونی در شهرستان تالش به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۰۶ شرکت تعاونی فعال هستند، افزود: شرکت‌های تعاونی شهرستان تالش در سال ۱۴۰۲ محصولات تولیدی متنوعی به کشورهای مختلف به ارزش بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان صادرات کردند.

وی تصریح کرد: لازم است اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با تقویت تعامل بین دستگاهی با ادارات متولی نسبت به فعال کردن هر چه بیشتر تعاونی‌ها برای رونق کسب و کار و تولید و اشتغال اقدام کند.

در پایان این مراسم از ۲۴ تعاونی برتر شهرستان با اهدای لوح تقدیر و اهدا هدایا تجلیل بعمل آمد.