تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774467
شناسه : 3774467
تاریخ :
پایان کار موتورسواران ایران در مسابقات جهانی موتورکراس اقتصاد ایران: سه ملی پوش موتورسواری ایران به کار خود در دومین حضور متوالی در رقابت های جهانی این رشته به میزبانی ترکیه پایان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جهانی mxgp به میزبانی شهر افیون قره‌حصار کشور ترکیه روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه برگزار شد و تیم ملی موتورکراس ایران برای دومین سال در این مسابقات حضور داشت.

محمد حسین دانش پژوه و پیمان محمدعلیزاده دو ورزشکاری بودند که در کلاس mx2 به رقابت پرداختند. هستی رضایی تنها دختر شرکت کننده از قاره آسیا و ایران بود که برای سومین بار در این مسابقات شرکت کرد.

پایان کار موتورسواران ایران در مسابقات جهانی موتورکراس

مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی گفت: در پایان دو ریس پیمان علیزاده با کسب مقام ۱۹ در رتبه بندی جهانی قرار گرفت. محمدحسین دانش پژوه با آسیب دیدگی و نقص فنی موتورسیکلت موفق به حضور در رتبه بندی نشد و انصراف داد.

ناظمی گفت: همچنین هستی رضایی نیز در ریس اول خود توانست مقام ۲۳ جهان را کسب کند و در ریس دوم موفق نشد از خط پایان عبور کند.

مازیار ناظمی گفت: در این سفر با مسئولان کمیته کراس فدراسیون و رئیس جدید فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ترکیه دیدار کردیم و از آنها برای سفر به ایران و امضا تفاهم نامه های همکاری ورزشی دعوت کردیم.

پایان کار موتورسواران ایران در مسابقات جهانی موتورکراس

مسابقات mxgp بالاترین سطح مسابقات موتورکراس است که در سال ۲۰۲۴ میلادی، طی۲۰ راند در کشور های مختلف برگزار می‌شود. مرحله ۱۸ این مسابقات در کشور ترکیه برگزار شد. تیم ملی ایران سال گذشته نیز برای نخستین بار به عنوان یک تیم عازم این مسابقات شده بود.