تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3774462
شناسه : 3774462
تاریخ :
به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع شد اقتصاد ایران: جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیرمجاز از مأموریت های اصلی فراجاست، گفت: ورود اتباع بیگانه به صورت غیر مجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیرمجاز از مأموریت های اصلی فراجاست، گفت: ورود اتباع بیگانه به صورت غیر مجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع است.

سردار قاسم رضایی در ادامه تصریح کرد: ورود اتباع بیگانه به صورت غیرمجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع بوده و جرم تلقی می‌گردد. ورود کالای قاچاق، انتقال و جابجایی آن توسط خودروهای به اصطلاح شوتی ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود و همکاران ما در مجموعه فرماندهی انتظامی استان بوشهر با جدیت این موضوع را دنبال خواهند کرد.

سردار رضایی در پایان از دستگاه‌ها و مسئولان استانی درخواست کردند که ملی فکر کنند و ملی اظهار نظر کنند و از اظهارنظرهای صنفی و محلی خودداری کنند.