تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3774448
شناسه : 3774448
تاریخ :
دستگیری ۳ نفر حین سرقت از باغ‌های پسته دامغان اقتصاد ایران: سرهنگ غلامحسین عرب امروز (۱۹ شهریورماه) اظهار کرد: این سارقان پسته حین سرقت دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از کشف ۱۱۰ کیلو پسته سرقتی و دستگیری سه متهم در همین ارتباط در این شهرستان خبر داد. سرهنگ غلامحسین عرب امروز (۱۹ شهریورماه) اظهار کرد: این سارقان پسته حین سرقت دستگیر شدند.

وی از فعال شدن گشت های  انتظامی همزمان با شروع فصل برداشت پسته در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: ماموران بخش امیریه حین گشت زنی در سطح حوزه های استحفاظی سه نفر متهم که در حین ارتکاب جرم و برداشت محصول پسته در باغات شهرستان بودند را دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی طی هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو متهمین مقدار۱۱۰  کیلوگرم پسته را که از باغ های شهرستان دامغان سرقت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان این که در این زمینه سه نفر دستگیر شده گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه اکثر باغات شهرستان دامغان باغ پسته هستند طی سالیان اخیر، پیشگیری و کشف سرقت از این باغ ها یکی از اولویت های مهم پلیس در راستای کمک به کشاورزان و باغداران است.

وی از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه سرقت را در اسرع وقت و از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برداشت پسته در شهرستان‌های استان سمنان و از جمله دامغان هر سال در اواخر تابستان آغاز شده و تا اواخر مهرماه ادامه می‌یابد.