تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774443
شناسه : 3774443
تاریخ :
کشف ۱۱۰ کیلو پسته سرقتی در دامغان/ ۳ سارق دستگیر شدند اقتصاد ایران: دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از کشف ۱۱۰ کیلوگرم پسته سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا سه سارق دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان بابیان اینکه مأموران انتظامی امیریه هنگام گشت زنی حوزه استحفاظی متوجه مورد مشکوک شدند، ابراز داشت: چند سارق در حال ارتکاب جرم برداشت پسته در باغات بودند.

وی بابیان اینکه با هوشیاری مأموران بلافاصله این سه سارق دستگیر شدند، افزود: پرونده این متهمان تشکیل و برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی دامغان بابیان اینکه خودرو متهمان مورد بازدید قرار گرفت، ابراز داشت: مقدار ۱۱۰ کیلوگرم پسته سرقتی از خودرو سارقان کشف و ضبط شد.

عرب در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل برداشت محصول پسته هستیم لذا برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان احتمالی گشت‌های ویژه برای کمک به کشاورزان فعال شده است.

وی افزود: از کشاورزان و باغداران دامغانی نیز در خواست داریم تا نسبت به ایمن کردن باغات خود اقدام و موارد مشکوک را اطلاع دهند.