تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774433
شناسه : 3774433
تاریخ :
گروگان گیری خانوادگی درغرب تهران باکشته شدن گروگان گیر پایان یافت اقتصاد ایران: بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از رهایی خانواده گروگان گرفته شده از دست فرد مسلح در «سلطان آباد» خبر داد و گفت: فرد گروگان گیر در بیمارستان جان سپرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری نیا ظهر دوشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت ۲۳ شب گذشته یک مورد درگیری خانوادگی در داخل منزلی در «سلطان آباد» از توابع بهارستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش که بلافاصله مأموران کلانتری برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی بهارستان افزود: با حضور واحد گشت در محل، فرد امداد خواه اعلام می‌دارد، داماد خانواده به همراه فرد دیگری؛ خواهر، پدر و مادرش را به گروگان گرفته و با سلاح گرم آنان را تهدید کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع عوامل انتظامی قصد مداخله در حل بحران خانوادگی را داشته که گروگان‌گیر با سلاح گرم به سمت مأموران تیراندازی می‌کند.

عسکری نیا اضافه کرد: عوامل واحد گشت پس از چندین مرحله دعوتِ فردِ مسلح به آرامش و مذاکره در ادامه با هدفِ نجات جانِ خانواده، گروگان‌گیر را متوقف می‌کنند و گروگان‌گیر جهت درمان به بیمارستان منتقل شد، که علیرغم تلاش کادر درمان در مرکز درمانی فوت شده و هم‌دست وی نیز دستگیر می‌شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از فرد مسلحِ گروگان‌گیر یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه نارنجک کشف و همچنین در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم دارای سوابق متعددی از قبیل نگهداری سلاح جنگی و چندین فقره سرقت به عنف بوده است.