تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3774419
شناسه : 3774419
تاریخ :
کشف ۲۳ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی سابقه‌دار اقتصاد ایران: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری متهمی که اقدام به قاچاق و فروش مواد مخدر در پایتخت می‌کرد خبر داد و گفت: با تلاش مأموران از متهم ۲۳ کیلو گرم حشیش کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با انجام رصدهای شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مأموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مشخص شد یکی از سوداگران مرگ در پایتخت اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر می‌کند

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع مأموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه نهم با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات جنوب پایتخت شناسایی کنند.

این مقام انتظامی پلیسی بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد. در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از محل ۲۳ کیلوگرم حشیش کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده به مقام قضائی ارجاع شد.

سرهنگ باباپور در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ، گزارشات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارند.