تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774408
شناسه : 3774408
تاریخ :
۶ هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه امسال مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به میزبانی۱۸۰۰ آموزشگاه استان برگزار می‌شود، گفت: ۶ هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله صالحی با اشاره به برگزاری «جشن عاطفه‌ها» اظهار داشت: هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی «جشن عاطفه‌ها» را باهدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نیکوکاری با مشارکت آحاد مردم برگزار می‌کند.

وی افزود: این جشن در آستانه ورود به سال تحصیلی و در راستای کمک به تأمین نیازهای تحصیل دانش‌آموزان زیرپوشش و افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه برگزار می‌شود و امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از ۱۷ شهریورماه آغاز تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷ هزار دانشجو و دانش‌آموزی زیرپوشش کمیته امداد استان هستند، گفت: امسال ۶ هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی توزیع خواهد شد.

صالحی تصریح کرد: از ابتدای شهریورماه تلاش شده است که با بهره‌گیری از پایگاه‌های سطح مساجد و بسیج و روش‌های غیرحضوری از مشارکت خیرین استفاده شود.

وی تصریح کرد: امسال مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به میزبانی یک هزار و ۸۰۰ آموزشگاه استان برگزار و کمک‌های جمع‌آوری شده توسط اولیای مدارس در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مشارکت کنند.