تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774389
شناسه : 3774389
تاریخ :
وقوع جرایم در استان بوشهر ۱۱ درصد کاهش یافت اقتصاد ایران: بوشهر- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۱۱ درصدی جرایم، کاهش ۲۰ درصدی جرایم مهمه و افزایش کشف انواع سرقت‌ها در سال جاری در استان بوشهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی ظهر دوشنبه در جمع یگان‌های انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: امروز مردم فهیم استان بوشهر قدردان شما هستند بالاترین افتخارمان این است که مدال افتخار تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا را داریم.

وی اضافه کرد: در همین یک سال و نیم گذشته ایشان بارها مراتب تقدیر و تشکر خود را از کارکنان خدوم فراجا به خصوص استان بوشهر اعلام کرده اند و برای ما افتخاری بالاتر از این نیست.

وی به کاهش ۱۱ درصدی جرایم و کاهش ۲۰ درصدی جرایم مهمه و در کنار آن افزایش کشف انواع سرقت‌ها در سال جاری در این استان اشاره کرد و گفت: این آمارها نشان از تلاش بی وقفه و شبانه روی شما همکاران عزیز است.

سردار رضایی گفت: ضمن کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان، ۵ درصد کاهش تصادفات و جان‌باختگان را در این استان شاهد بوده ایم.

وی در ادامه افزود: امروز ما حضور مقتدرانه مرزبانی در ۷۰۰ کیلومتری ساحل و ۹۰۰ کیلومتر مرز دریایی را در این استان می‌بینیم که حاصل این حضور مقتدرانه و مدیریت آن می‌شود امنیت کشور ایران.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به استناد بیانات شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی که می‌فرماید ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم تصریح کرد: این امر در مجموعه فراجا جاری است و تک تک همکاران، نماد فرمایش ایشان هستند.

وی با تاکید بر برگزاری مراسم مقدس صبحگاه بیان داشت: مراسم صبحگاه نشان از اقتدار رزمی، نظامی و ستادی هر فرماندهی است و مراسم صبحگاه یک تکلیف سازمانی است.