تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774365
شناسه : 3774365
تاریخ :
صدور ۸۷ مجوز تغییر کاربری اراضی کشاورزی در لرستان اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان از صدور ۸۷ مجوز تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این استان طی امسال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام میردریکوند ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پنج‌ماهه اول امسال، ۸۷ مورد مجوز تغییر فعالیت به مساحت بیش از ۳۰ هکتار از طریق کمیسیون تبصره یک ماده یک لرستان صادر شده است.

وی ادامه داد: ۵۵ مورد طرح‌های وابسته به کشاورزی با مساحت ۲۸ هکتار و طرح‌های غیرکشاورزی با تعداد ۳۲ مورد به مساحت دو هکتار توسط کمیسیون تبصره یک ماده یک انجام شده است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه خاک به‌عنوان یک عنصر ارزشمند، محدود و نایاب تلقی می‌شود، گفت: حفظ امنیت غذایی با حفاظت از منابع آب‌وخاک محقق می‌شود که در این راستا با رصد اراضی زراعی و باغ‌ها چتر نظارتی و پایش حفاظت از اراضی کشاورزی را در سطح استان تقویت کنیم و با بررسی دقیق‌تر طرح‌ها و درخواست‌ها در کمیسیون مربوطه زمینه اشتغال و مهم‌تر از آن امنیت غذایی با اولویت طرح‌های وابسته به کشاورزی را فراهم و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها به این امر اهتمام بیشتری داشته باشند.