تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774364
شناسه : 3774364
تاریخ :
مباحث مذهبی به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کند/برگزاری ۵۰ برنامه اقتصاد ایران: ارومیه-معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی گفت: مباحث مذهبی باید به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی کوهی ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت وحدت و پرداختن به اشتراکات قومی و مذهبی، افزود: در حال حاضر جنگ جنگ اراده‌ها و تقابل غرب و شرق هم در اراده‌ها می‌باشد و نقش رسانه‌ها در این حوزه جدی است.

وی با تاکید بر همدلی کشورهای مسلمان منطقه تصریح کرد: همگرایی و اتحاد کشورهای اسلامی رمز پیروزی جهان اسلام است.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت مردم غزه اراده قوی آنها، توکل به خدا، رسانه نگاری جوانان و زنده کردن خون شهدا و تقویت محور مقاومت است.

حجت الاسلام کوهی عنوان کرد: جنگ حال حاضر غرب و آمریکا با ایران و کشورهای اسلامی محور مقاومت بر روی تفکرهاست و نقش رسانه‌ها در تبیین این تفکر بسیار مهم و حیاتی است.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری ۶ همایش شهرستانی همایش طلایه داران تقریب، ٧ برنامه محافل انس با قرآن کریم، مولودخوانی در مساجد اهل سنت، اعزام ١۵ نفر به کنفرانس بین المللی وحدت، دیدار با خانواده شهدا و بالغ بر ۵٠ عنوان برنامه در طول گرامیداشت هفته وحدت خبر داد.