تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774348
شناسه : 3774348
تاریخ :
بیش از ۱۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد اقتصاد ایران: رشت - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و کشف بیش از ۱۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

وی در ادامه از اجرای طرح ۲ روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاک سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۱۰ کیلو و ۲۱۹ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این راستا، ۴۰۲ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در پایان با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، تصریح کرد: واکسینه کردن قشر جوان از بیماری خانمان سوز اعتیاد، زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.