تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774327
شناسه : 3774327
تاریخ :
یک بندرعباسی سرپرست هیات ووشو تهران شد/ در ورزش تهران چه خبر است؟ اقتصاد ایران: فدراسیون ووشو یکی از اهالی استان هرمزگان را به عنوان سرپرست جدید هیات ووشو استان تهران معرفی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در خبری که ساعاتی قبل روابط عمومی فدراسیون ووشو در اختیار رسانه‌ها قرار داد علیرضا بهمرمن پس از پیشنهاد علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و با حکم امیر صدیقی به عنوان سرپرست هیأت ووشو این استان منصوب شد.

بهمرمن از اهالی ووشو استان هرمزگان است که علاوه بر مربیگری تیم ملی، سابقه ریاست در هیأت این استان را نیز در کارنامه وارد. وی مدتی دبیر فدراسیون بود و سپس از سوی حسین اوجاقی به عنوان یکی از معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب و مشغول به کار شد.

پیش از این امیر اوجاقی مسئولیت سرپرستی هیأت ووشو تهران را برعهده داشت که شنیده می‌شود به کانادا مهاجرت کرده است. به نظر می‌رسد در ووشو تهران قحط الرجال آمده که شخصی از استانی دیگر باید مسئولیت ووشو این استان را برعهده بگیرد. حال چرا جوادی با این خواسته فدراسیون موافقت کرده، مشخص نیست؟ مدیرکل ورزش استان تهران باید پاسخگو باشد که چرا تحصیلکرده‌های ووشو استان تهران از جمله جعفر عرفانیان، علی اسفندیاری، مجتبی جانعلی، توحید اسدیان و چندین و چند نام دیگر را نادیده گرفته است؟

البته حکایت دیگر هم در این مورد شنیده می‌شود که تغییرات در شهرداری تهران نزدیک است و وشووکاران حاضر در این بخش به دنبال بازگشت می‌باشند.