تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774325
شناسه : 3774325
تاریخ :
خاطره خوش تیم ملی ایران از شهر العین در مصاف با امارات اقتصاد ایران: تیم ملی فوتبال ایران یک بار رو در روی تیم امارات در شهر العین قرار گرفته که توانست با دست پُر از زمین خارج شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید فردا شب (سه شنبه ۲۰ شهریور) در دومین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ رو در روی تیم ملی امارات قرار گیرد که هر دو تیم به ترتیب در بازی اول خود در این مرحله توانستند تیم‌های قرقیزستان و قطر را شکست دهند تا گام اول را محکم بردارند.

ایران و امارات ۱۹ بار و در مسابقات مختلف، رو در روی هم قرار گرفتند که ۱۵ پیروزی از آن ایران بوده و ۳ بازی هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است، تنها در یک دیدار هم اماراتی‌ها موفق شدند که ایران را شکست دهند و فردا این دو تیم برای بیستمین بار به مصاف هم می‌روند.

این بازی در ورزشگاه هزاع بن زائد شهر العین برگزار می‌شود، تیم‌های ایران و امارت در اولین مصاف تاریخ خود در سال ۱۳۵۹ در ورزشگاه شهر العین به مصاف هم رفتند که آن بازی با برتری دو بر صفر ایران و با گل‌های ایرج دانایی فر و حسین فرکی به پایان رسید و مصاف فردا شب دو تیم، دومین باری خواهد بود که شهر العین میزبان ایران و امارات است.

شاگردان امیر قلعه نویی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نیز رو در روی تیم امارات قرار گرفتند که آن بازی با برتری دو بر یک تیم کشورمان به پایان رسید.