تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774310
شناسه : 3774310
تاریخ :
چرخه انتخابی تیم‌ملی نهادینه شده/باید هزینه جوانگرایی را بپردازیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه چرخه انتخابی تیم ملی نهادینه شده است، گفت: قهرمانان بزرگ برای ما ارزشمند هستند اما دلیل نمی‌شود دیگر کشتی‌گیران را نادیده بگیریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد انتخابی اوزان غیر المپیکی و شکست برداران گرایی گفت: همه تلاش ما برای کسب افتخار و شاد کردن دل مردم است؛ هیچ تلاشی بدون عنایت مردم معنا ندارد. خوشحالم که چرخه انتخابی تیم ملی نهادینه شد و همه آن را پذیرفتند.

وی گفت: در انتخابی تیم ملی کشتی‌های خوبی را شاهد بودیم. برای ما قهرمانان بزرگ مهم هستند و ارزش و شأن آن‌ها را حفظ می‌کنیم اما دلیل نمی‌شود چرخه انتخابی را برگزار نکنیم یا دیگر کشتی‌گیران را نادیده بگیریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که بعد از المپیک حرف و حدیث در مورد عدم حضور او در کادر فنی مطرح شد، گفت: خدمت به جامعه کشتی و مردم بزرگترین افتخار برای من است و خیلی خوشحالم که این افتخار نصیب من شده است. من کوچک‌ترین و کمترین عضو جامعه کشتی هستم و خدا را شاکرم که دینم را به این رشته ادا کردم. چشم‌انداز ما در کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس است و فصل جدیدی در کشتی فرنگی باز شده است.

رنگرز تأکید کرد: بنابراین باید مسابقات امیدهای جهان و قهرمانی جهان را فارغ از نتیجه ببینیم. اگر هدفمان این است که دوباره نتیجه المپیک پاریس را تکرار کنیم باید هزینه جوانگرایی را بدهیم. بنابراین من از جامعه کشتی و اصحاب رسانه خواهش می‌کنم که کمی صبر و حوصله داشته باشند و نسبت به نتایجی که نسل جوان کشتی کسب می‌کنند، صبور باشند. ما می‌توانیم در کشتی فرنگی به نقطه‌ای برسیم که در هر وزن کشتی‌گیر قابل قبول داشته باشند اما همه این مسائل مستلزم صبوری نسبت به نسل جدید کشتی است.