تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774308
شناسه : 3774308
تاریخ :
نخستین برد نماینده اندونزی با انگاپت در یزد اقتصاد ایران: تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی در دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به نخستین برد خود دست یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدارهای دومین روز بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ساعت ۱۱ صبح امروز (دوشنبه ۱۹ شهریور) با دیدار دو تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی (اندونزی) و اسپورتینگ کلاب (کویت) در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد آغاز شد.


شاگردان پر ستاره آلفونسو گنزالس در تیم اندونزی در این دیدار سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به نخستین برد خود در این مسابقات دست یابند.

ست نخست این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پایان رسید و در ست دوم بازی به مدت پنج دقیقه به علت ثبت اشتباه امتیازات و اعتراض تیم‌ها متوقف شد و در نهایت نماینده اندوزی با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز این ست شد.

در ست سوم نیز در یک بازی نفس گیر تیم اندونزی با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز این مسابقه که با حضور بیش ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد.

حامد آقابراری از طرف افغانستان و فهد محمد العوادی از قطر به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

تیم اندونزی با پیروزی در این بازی اولین ۳ امتیاز خود را در جام باشگاه‌های آسیا کسب کرد که به مدت ۱۰۰ دقیقه طول کشید.

جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی امسال سرمایه‌گذاری زیادی برای حضور شایسته در این رقابت‌ها کرده است که جذب اروین انگاپت و ژان پاتری از تیم ملی فرانسه و شناخته شده‌ترین ستاره‌های والیبال دنیا از جمله اقدامات تیم است.

تیم‌های الریان اسپورت کلاب (قطر) و کم ایر (افغانستان) نیز از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.