تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774296
شناسه : 3774296
تاریخ :
نقص فنی اتوبوس پاکستانی‌ها در سمنان/۲حادثه رانندگی امداد رسانی شد اقتصاد ایران: سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از نقص فنی اتوبوس پاکستانی‌ها در سمنان خبر داد و گفت: امدادگران علاوه بر اتوبوس به دو حادثه رانندگی دیگر نیز امداد رسانی کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه روز دوشنبه امدادگران پایگاه هلال احمر استان سمنان به سه حادثه رانندگی رسیدگی کردند، ابراز داشت: یک مورد نقص فنی اتوبوس و دو مورد دیگر انحراف خودرو از جاده و سقوط سواری در پل را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در پی نقص فنی اتوبوس با ۴۰ سرنشین پاکستانی کیلومتر دو محور آرادان_ سرخه نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند، افزود: بین در راه ماندگان ۴۰ بسته مواد غذایی اضطراری ۲۴ ساعته توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه انحراف از جاده و برخورد با گاردریل سواری پژو پارس کیلومتر ۲۳ محور آرادان_سرخه پیکر حادثه رانندگی استان را روز دوشنبه رقم زد، ابراز داشت: این حادثه مصدومیت سه نفر را به همراه داشته است.

درخشان بابیان اینکه سقوط از پل سواری پراید کیلومتر ۶۸ محور فولاد محله_ دامغان نیروهای امدادی پایگاه چشمه علی را به محل حادثه فراخواند، تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی افزود: با توجه به پایان یافتن تعطیلات تابستانه و اوج سفرها از رانندگان درخواست داریم برای پیشگیری از این حوادث تلخ قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت و از انجام رفتار پر خطر پرهیز کنند.