تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774271
شناسه : 3774271
تاریخ :
ثبت هشت میلیون و ۷۴۰ هزار تردد وسایل نقلیه در ایلام اقتصاد ایران: ایلام-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از ثبت هشت میلیون و ۷۴۰ هزار تردد وسایل نقلیه در ایلام خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدزاهدین چشمه‌خاور با اشاره به اینکه این تعداد تردد خودرویی توسط ۷۴ دستگاه دوربین تردد شمارثبت شده است، تاکید کرد: این میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: پرترددترین محورها در این ایام به ترتیب محور سرابله به ایلام با ۴۱۱ هزار و ۸۹۷ تردد و محور ایلام - صالح‌آباد با ۴۰۲ هزار و ۲۳۷ تردد است.

چشمه خاور بیان کرد: در این بازه زمانی (ماه صفر) بیش از ۶۵۵ هزار و ۵۳۱ تردد وسایل نقلیه مربوط به ورود به استان و بیش از ۶۶۳ هزار تردد نیز مربوط به خروج وسایل نقلیه از استان بوده است.

وی در پایان ادامه داد: مردم می‌توانند برای اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کرده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.