تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774264
شناسه : 3774264
تاریخ :
اردوی راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد اقتصاد ایران: بیجار-فرمانده سپاه بیجار گفت:اردوی راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس به ویژه در بین جوانان و نوجوانان دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رجب‌پور پیش از ظهر دوشنبه در جریان مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان بیجار اظهار کرد: کاروان راهیان نور و پیشرفت بسیجیان بیجاری برای بازدید از مناطق عملیاتی سنندج اعزام شد.

وی افزود: معارف دینی، معنوی و رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، جبهه‌ها را به یک محیط آموزشی غنی و مقدس تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه بیجار به تأثیر شگرف معنویات مناطق عملیاتی که محل شهادت انسان‌های مخلص و مؤمن بوده است اشاره کرد و گفت: معنویات جبهه‌ها چنان بر روحیات تأثیر می‌گذارد که افراد اعزامی هنگام برگشت متوجه تغییر حالات و کسب فیوضات معنوی آن می‌شوند.

وی تاکید کرد: راهیان نور واقعیات و روحیه ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس را به خوبی به نمایش می‌گذارد و برگزاری این اردوها برای نسل جوان اهمیت بسیار زیادی دارد.

رجب پور خاطر نشان کرد: یادآوری رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در جنگ تحمیلی رزمندگان با ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی دشمنان را شکست دادند و حتی اجازه ندادند که یک وجب از خاک مقدس کشورمان به دست دشمن بیفتد.

گفتنی است؛ این کاروان در پایان از کارخانه تراکتورسازی کردستان در سنندج بازدید می‌کنند.