تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774234
شناسه : 3774234
تاریخ :
آخرین وضعیت شهرک سوخته امامزاده ابراهیم(ع) اقتصاد ایران: شفت- فرماندار شفت با اشاره به آخرین جزئیات شهرک سوخته امامزاده ابراهیم(ع) شفت گفت: پاسخ استعلامات صدور پروانه شهرک امام زاده ابراهیم در حال انجام است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بیش از ۴ ماه از حریق امام زاده ابراهیم (ع) می‌گذرد، اظهار کرد: خوشبختانه بیش از ۷ روز است که آوار برداری شهرک امام زاده ابراهیم (ع) به اتمام رسیده است.

فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه کارشناسان مکانیک خاک بیش از یک ماه در این شهرک مستقر بودند، بیان کرد: به یاری خدا تمام مراحل آزمایش مکانیک خاک این شهرک هم به پایان رسیده و منتظر ارسال نتایج آزمایشگاه می‌باشیم.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن شهرستان شفت در حال پاسخ به استعلامات برای صدور پروانه می‌باشد، گفت: تاکنون بیش از ۲۰ مورد استعلامات برای صدور پروانه توسط بنیاد مسکن پاسخ داده شده است.

فرماندار شفت تصریح کرد: تمامی پاسخ‌های استعلامات برای افراد آسیب دیده شهرک امام زاده ابراهیم (ع) توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

آخرین وضعیت شهرک سوخته امامزاده ابراهیم(ع)

وی افزود: متقاضیان پس از دریافت پاسخ استعلام از بنیاد مسکن نسبت به تهیه نقشه اقدام و پس از کنترل توسط نظام مهندسی شهرستان، مدارک لازم برای صدور پروانه ساخت به بخشداری احمد سرگوراب ارسال می‌شود.

نقدی تصریح کرد: بعد از دریافت پروانه ساختمان و انجام امورات اداری متقاضیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۵ درصد با پرداخت ۲۰ ساله از بنیاد مسکن دریافت کنند.

وی در پایان ضمن تشکر همکاری تمامی مسئولان استانی و شهرستانی برای کمک به افراد آسیب دیده، از صبر و تحمل مردم این منطقه تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: انشاالله با همکاری همه مسئولان و مردم شهرک امام زاده ابراهیم (ع) را دوباره از نو خواهیم ساخت.