تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774222
شناسه : 3774222
تاریخ :
جشنواره اسوه بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای بسیج است اقتصاد ایران: تفرش- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه الگوهای موفق بسیج باید هنرمندانه معرفی شوند، افزود: جشنواره اسوه بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای این نهاد مردمی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی عمومهدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه و جشنواره پایگاه بسیج اسوه شهرستان تفرش اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه و فضای بازدید می‌تواند فرصتی برای تبیین فعالیت‌ها و موقعیتی جهت ایجاد رقابت و تبادل تجربیات باشد.

وی افزود: بروز خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در سطح پایگاه‌های بسیج متناسب با مأموریت‌ها و شرایط زمانی رخ می‌دهد و این در حالی است که ثمره و هدف جشنواره اسوه تبادل اینگونه خلاقیت‌ها است.

سردار عمومهدی با بیان اینکه جشنواره در سطح ۱۲ شهرستان استان برگزار خواهد شد بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام گرفته جشنواره و نمایشگاه اسوه در سطح شهرستان‌ها اجرایی می‌شوند و بهترین‌ها و برگزیده‌های شهرستانی به مرحله استانی و نمایشگاه مرکز استان در هفته بسیج راه می‌یابند.

فرمانده سپاه حضرت روح الله جشنواره اسوه بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای بسیج است، گفت: استان مرکزی در حوزه اقدامات ابتکاری و کارهای نو سرآمد بوده است و در مرحله کشوری نیز حضور فعالی داشته است و امید است امسال نیز شاهد اتفاقات بهتری باشیم.