تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3774218
شناسه : 3774218
تاریخ :
همبستگی گروه‌های فلسطین با سوریه در پی تجاوز رژیم تل‌آویو اقتصاد ایران: کمیته‌های مقاومت فلسطین و جهاد اسلامی تجاوز صهیونیست‌ها به شهر حماه سوریه را محکوم و اعلام کردند که رژیم صهیونیستی، دشمن همه امت اسلامی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروه‌های فلسطینی به حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در سوریه واکنش نشان دادند و ضمن اعلام همبستگی با مردم و دولت این کشور، این حمله را شدیداً محکوم کردند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز دوشنبه، با صدور بیانیه‌ای به این مناسبت، تجاوز وحشیانه  رژیم صهیونیستی به شهر حماه  سوریه را که منجر به شهادت 16 نفر و زخمی شدن بیش از 40 نفر گردید به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است، تجاوز و کشتار صهیونیست‌ها در مصیاف در حومه استان حماه سوریه، در امتداد تجاوزات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین و لبنان بوده و مؤید این است که رژیم صهیونیستی، دشمن همه امت اسلامی است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین همچنین تصریح کرد که باید تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به جمهوری عربی سوریه با قاطعیت پاسخ داده شود؛ زیرا که این رژیم جنایتکار فاشیست تنها زبان زور و مقاومت را می‌فهمد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین از همه امت اسلامی خواست که برای مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های صهیونیست‌ها که منابع، امنیت و سرزمینشان را هدف قرار داده است، متحد شوند.

جهاد اسلامی: تجاوز رژیم اسرائیل به سوریه جنایت جنگی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز طی بیانیه‌ای جداگانه، تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر حماه  سوریه را که به شدت محکوم و تأکید کرد: تجاوز صهیونیست‌های جنایتکار به سوریه و مردم آن جنایت جنگی است در کنار جنایت‌های دیگر آن‌‌ها در فلسطین اشغالی.

رسانه‌‌های سوریه بامداد امروز دوشنبه از وقوع حمله به برخی از مناطق مرکزی این این کشور خبر دادند. سامانه پدافندی سوریه به مقابله با این تهاجم رژیم صهیونیستی پرداخت که از سمت لبنان صورت گرفته بود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این تهاجم تاکنون، منجر به شهادت 16 نفر و زخمی شدن بیش از 40 نفر شده و خسارات مادی نیز به بار آورده است.

انتهای پیام/