تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774215
شناسه : 3774215
تاریخ :
بوستان جوانمردان تهران به اسکواش اختصاص یافت اقتصاد ایران: بوستان جوانمردان تهران با هماهنگی شهرداری و فدراسون اسکواش به ورزش اسکواش اختصاص یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان ورزش شهرداری از سال 97 بخشی به نام هماهنگی با فدراسیون‌ها را با مدیریت علی خسروی ایجاد کرد و مقرر شد شهرداری‌ها عضو مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها باشند.

علی خسروی رئیس امور هماهنگی با فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی سازمان ورزش شهرداری راجع به فعالیت فدراسیون اسکواش در بوستان جوانمردان تهران گفت: با توجه به اینکه اسکواش از نظر زیرساختی پتانسیل بالایی برای همکاری با شهرداری‌ها دارد، ما در گذشته مجموعه مهرآیین را در اختیار این فدراسیون قرار دادیم و شهردار تهران هم در افتتاحیه حاضر شد.

رئیس امور هماهنگی با فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی سازمان ورزش شهرداری ادامه داد: با تأکید شورای شهر، 13 بوستان اصلی شهر تهران را به فدراسیون‌های ورزشی اختصاص پیدا کرد و در همین راستا با تأکید و دستور حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و هماهنگی که هفته گذشته با امیر عزیزی‌پور رئیس فدراسیون اسکواش انجام دادیم بوستان جوانمردان بین مناطق 5 و 22 تهران به اسکواش اختصاص یافت.

خسروی همچنین تأکید کرد: مقرر شد فدراسیون در این بوستان جانمایی را انجام دهد و فدراسیون اسکواش در آنجا تابلو خود را به‌عنوان محلی برای گسترش این رشته نصب کند.

انتهای پیام/