تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774201
شناسه : 3774201
تاریخ :
۱۴۵۸ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان فراهم شد اقتصاد ایران: اصفهان-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: تاکنون هزار و ۴۵۸ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خمینی (ره) اصفهان فراهم شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده برای مددجویان در سال جاری، اظهار داشت: تاکنون هزار و ۴۵۸ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این نهاد به طور مستمر در صدد ایجاد فرهنگ کارآفرینی و تلاش در مددجویان برای رسیدن به زندگی بهتر با شناسایی منابع و امکانات بالقوه و بالفعل است، ادامه داد: در این مدت با ارائه آموزش و هدایت شغلی توسط کارشناسان اشتغال به ۷۷۳ مددجوی تحت حمایت، ایجاد اشتغال توسط راهبران با ارائه مواد اولیه و کمک در فروش به ۵۲۹ مددجو و همچنین معرفی ۱۵۶ نفر به مراکز درخواست نیروی کار، انگیزه بازگشت به زندگی مطلوب و کسب درآمد پایدار در بین خانوارهای تحت حمایت تقویت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اینکه اجرای طرح‌های اشتغالزایی، افزایش توان مالی و کاهش وابستگی مددجویان به دریافت مستمری کمیته امداد را در پی خواهد داشت، افزود: برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار، همچنین مددجویان تحت حمایت در روستاها با هدف ارتقای فعالیت‌های کارآفرینی در بین این دو قشر از جامعه تحت حمایت، تمرکز بیشتری وجود دارد.

وی با اظهار امیدواری بر مشارکت صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در جذب بیشتر نیروی کار مورد نیاز خود از میان مددجویان این نهاد، گفت: در سال جاری تسهیلات اعطایی به نیازمندان و بسته‌های تشویقی کارفرمایان به صورت هدفمند در دستور کار است.