تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774178
شناسه : 3774178
تاریخ :
دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در جوار بارگاه رضوی افتتاح شد اقتصاد ایران: مشهد- به همت مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید، دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در جوار بارگاه منور رضوی افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر خالقی، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در پارکینگ شماره یک حرم مطهر رضوی باهدف حمایت از کالاها و تولیدکننده‌های ایرانی در حوزه نوشت‌افزار با حضور مجموعه‌ای از ده‌ها تولیدکننده ایرانی برپا شده است.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: بیش از دو هزار قلم کالا در ۷ بخش کیف، جامدادی، نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، دفتر، لوازم مهد و مدرسه در این نمایشگاه با قیمت مناسب به نمایش گذاشته شده و به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: کار این نمایشگاه از پانزدهم شهریورماه آغاز شده و تا سوم مهرماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در پارکینگ شماره یک حرم مطهر رضوی میزبان علاقه‌مندان است.

خالقی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه، نمایشگاه سوغات ایرانی نیز دایر است و زائران و مجاوران می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید و خرید کنند.