تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774177
شناسه : 3774177
تاریخ :
دشمن به شدت در حال تخریب و تشویش است اقتصاد ایران: محمودآباد - فرمانده سپاه کربلا با اشاره به جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی گفت: دشمن به شدت در حال تخریب و تشویش اذهان عمومی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی پیش از ظهر دوشنبه در پیش کنگره اجلاسیه شهدای مازندران که در محمودآباد برگزار شد، ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: این مراسم با همکاری مجموعه فرماندهان برگزار شده و جای تشکر از نهاد بنیاد شهید داریم.

وی افزود: جانبازان و ایثارگران به‌عنوان یادگاران دفاع مقدس برای ما ارزشمند هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: طی دو سال اخیر کنگره شهدا در مازندران برگزار می‌شود که کتاب شهدایی نوشته و رونمایی می‌شود، استقبال عموم نیز بسیار خوب است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در کشور اجلاسیه فرزندان و همسران شهدا را در مازندران برگزار می‌کنیم که حدود ۶ هزار فرزند شهید در این استان داریم.

وی یادآور شد: رزمایش مقدماتی مسابقات کشوری کشتی در رامسر را برگزار کردیم که در یک روز ۴ هزار نوجوان کشتی گرفتند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: در یک روز حضور هزار زوج جوان را در قالب ازدواج آسان مراسم داریم و ۱۵۰۰ خانواده نیازمند جهیزیه نیز اهدا خواهد شد.

سردار مسلمی گفت: جنگ امروز در فضای مجازی است و دشمن از این طریق تمام قد در حال تخریب و تشویش اذهان است و درصدد ایجاد و گسترش ناامیدی و ترس است.

وی عنوان کرد: تغییر ذائقه جوان امروز یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دشمن در کشور ما است که نفوذ به داخل خانواده‌ها داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: امروز در بین مدیران ارزشی جامعه ما جز تعدادی که فرزند یا خانواده شهدا هستند، کمتر کسی را داریم که صادقانه خدمتگذار مردم باشد.

سردار مسلمی در پایان بیان کرد: در این انقلاب یکی از تاثیرگذارترین خانواده‌ها، خانواده‌های شهدا هستند و یکی از تاثیرگذارترین افرادی که در انقلاب نقش دارد، روحانیت است که دشمن با دنبال آن‌ها رفت‌.