تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774160
شناسه : 3774160
تاریخ :
درخواست نساجی از اداره کل ورزش مازندران برای رفع نواقص وطنی اقتصاد ایران: باشگاه نساجی با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، خواستار برطرف شدن ایرادات ورزشگاه شهید وطنی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال دو روز پیش در راستای استانداردسازی ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری، نامه‌های جداگانه‌ای را به رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌هایی که ورزشگاه‌های آنها برای میزبانی با مشکلاتی روبه‌روست، ارسال و تأکید کرد که نواقص این ورزشگاه‌ها باید تا قبل از هفته پنجم برطرف شود و مقدمات صدور مجوز جدید فراهم آید. ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر یکی از هفت ورزشگاهی است که باید ایرادات آن برطرف شود.

 

برهمین اساس باشگاه نساجی با ارسال نامه‌‌ای به اداره کل ورزش و جوانان مازندران، ضمن بیان اینکه تمام مواردی که در جهت بازسازی و ترمیم ورزشگاه وطنی برعهده این باشگاه بوده، انجام شده است، خواستار برطرف شدن نواقص ورزشگاه در مهلت باقیمانده شد. 

گفتنی است، در نامه ارسالی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به هیئت فوتبال مازندران و باشگاه نساجی، 21 ایراد از ورزشگاه شهیدوطنی گرفته شده است که باید تا قبل از هفته پنجم برطرف شوند و در صورت عدم رفع نواقص ورزشگاه، میزبانی نساجی بدون تماشاگر خواهد بود.

تیم فوتبال نساجی مازندران ,

انتهای پیام/