تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3774113
شناسه : 3774113
تاریخ :
از توافق با مهران مدیری تا برنامه فرزاد حسنی در شبکه نسیم اقتصاد ایران: محمدرضا خوشرو از بازگشت جناب‌خان با یک برنامه مستقل، توافق با مهران مدیری و برنامه‌ای با اجرای فرزاد حسنی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در نشست خبری این شبکه با محور برنامه‌های جدید 19 شهریور ماه برگزار شد، گفت:  برنامه «بگو بخند» از اول مهر آغاز می‌شود اظهار کرد: برنامه «سرنخ» نیز با اجرای کامران تفتی شکل پیدا کرده است. برنامه «مسابقه بی‌سابقه» شبیه مسابقه هفته مرحوم منوچهر نوذری است که با اجرای فرزاد حسنی در مرحله پیش تولید است.

وی با بیان اینکه فصل دوم «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده در حال تولید است ادامه داد: برنامه «نوآ» در حوزه خیاطی و مد برای بانوان از اول مهر روی آنتن می‌رود. فصل جدید «کودک شو» نیز تا اواخر پاییز روی آنتن است و از شب یلدا متفاوت می‌شود.

خوشرو تاکید کرد: «هزار و یک» با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور است. برآورد ما این است که مورد استقبال قرار می‌گیرد. بخشی از برنامه پیرامون اعداد است. با هنرمندان مطرح کشور مذاکره صورت گرفته است و تا اواخر مهر به آنتن می‌رسد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی فصل جدید نفس را داریم و برنامه‌های معارفی هم داشته‌ایم. رویکرد عدالت گستری این است که بشود همه تولیدکنندگان محتوا بتوانند در شبکه سرگرمی جمهوری اسلامی امکان تولید داشته باشند. این امکان مهیا شده است در همین راستا مجموعه نمایشی «چاخان پاخان»، «جورچین»، «خوش نمک»، «بگو بخند» و … را طراحی کرده ایم. همچنین «شهروند و مافیا» با تغییر شبکه‌ای که پیدا کرد به برنامه‌های شبکه نسیم اضافه شده است. در برنامه‌های معارفی نیز «از سرگذشت» با موضوع مرتبط تولید شد.

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره بازگشت مهران مدیری با دورهمی، تأکید کرد: با مهران مدیری مشکلی وجود ندارد و توافقی شده که یک کار نمایشی بسازند.

این خبر در حال تکمیل است...