تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774110
شناسه : 3774110
تاریخ :
بویری: مُهمدی جراحی نمی‌کند/ احمدی‌وفا به وزن المپیکی می‌رود اقتصاد ایران: مربی سازنده علیرضا مُهمدی تأکید کرد این کشتی‎‌گیر همچنان با همین وضعیت به کارش ادامه خواهد داد و قصد جراحی ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

ملک‌محمد بویری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت زانوی شاگردش که پیش از این عنوان شده بود بعد از المپیک احتیاج به جراحی دارد، اظهار داشت: علیرضا پایش را جراحی نمی‌کند. این آسیب‌دیدگی از قبل است و او با همین وضعیت مدال‌هایش را گرفته است و فعلاً قصد جراحی ندارد.

عضو کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان کشرمان در مورد قهرمانی شاگردش علی احمدی‌وفا در مسابقات جهانی اسپانیا تأکید کرد: احمدی‌وفا کشتی‌گیر رو به رشدی است و در یک سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و ان‌شاءالله آینده درخشانی هم خواهد داشت. به احتمال فراوان او بعد از این کارش را در وزن المپیکی 60 کیلوگرم ادامه خواهد داد.

بویری همچنین راجع به شکست پسرش اهورا در مسابقات جوانان جهان گفت: اهورا سال گذشته هم به همین کشتی‌گیر باخت، کشتی‌گیر مصری که پارسال قهرمان جهان شد. اگر این بار به جای کشتی اول، مثلاً در مبارزه دوم برابرش قرار می‌گرفت کشتی بهتری به نمایش می‌گذاشت. ضمن اینکه اگر او در گروه دیگر می‌افتاد تا فینال می‌آمد.

این مربی سازنده کشتی ایذه افزود: هم علی احمدی‌وفا، هم اهورا و هم محمدهادی صیدی سال آینده هم شرایط سنی حضور در تیم ملی جوانان را دارند.

ملک‌محمد بویری با اشاره به حمایت فدراسیون کشتی از تیم ملی جوانان و همه فرنگی‌کاران مستعد، تصریح کرد:‌ از مجموعه فدراسیون کشتی بابت همه حمایت‌هایش ممنونم. فدراسیون این بچه‌ها را از همه نظر پشتیبانی می‌کند که بتوانند کشتی‌شان را بگیرند. ما در استان خوزستان، با این همه شرکت، پالایشگاه و... هیچ حمایتی از کشتی ندیدیم. صرفاً اداره کل ورزش استان و هیئت کشتی خوزستان،‌ در حد توان‌شان سعی کردند حامی این بچه‌ها باشند، اما بقیه هیچ کاری برای‌شان نکردند.

انتهای پیام/