تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3774024
شناسه : 3774024
تاریخ :
آمادگی شهرداری تهران برای بازگشایی مدارس اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۳ تهران گفت: اقدامات شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در طرح استقبال از مهر به صورتی پیش بینی شده که آمادگی شهر برای بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان ملموس خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی جدید و در جلسه پیش بینی، اقدامات شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان منطقه ۳ جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان و دانش آموزان تشریح شد.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ به برگزاری جلسات منظم شورای هماهنگی با مسئولین شهرداری و دستگاه‌ها و نهادهای اداری منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، فضای شهر بخصوص معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی به لحاظ خدمات شهری، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و … با هماهنگی و همکاری تمامی ارگان‌ها برای استقبال از ماه مهر آماده می‌شود.

شهردار منطقه ۳ تاکید کرد: تمامی اقدامات و فعالیت‌های شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در طرح استقبال از مهر به گونه‌ای پیش بینی شده که آمادگی شهر برای بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان، والدین و شهروندان در شهر کاملاً مشهود و ملموس خواهد بود.

به گفته شهردار منطقه ۳، پارک ترافیک این منطقه واقع در باغ کتاب، موقعیت مناسبی در خصوص فرهنگ‌سازی و آموزش کودکان و ترغیب کودکان به رعایت قوانین و احتیاط‌های لازم برای کاهش حوادث ترافیکی ایجاد نموده و با توجه به این نکته که سه عامل انسان، خودرو و ایمنی‌های جاده‌ای و معابر در تصادفات ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، ضروری است که این نکات از طریق مدارس به این قشر از جامعه آموزش داده شود.

در ادامه جلسه حاجی حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۳ گزارشی از اقدامات این منطقه و دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت استقبال از بازگشایی مدارس ارائه نمود.

جلسه استقبال از مهر و روز جهانی بدون خودرو با حضور جوانی شهردار منطقه ۳، سرهنگ تقی زاده سرکلانتر منطقه شمال تهران، رؤسای راهور منطقه، رئیس اورژانس منطقه، رئیس منطقه آتش نشانی، رئیس هلال احمر، معاون آموزش و پرورش منطقه، رؤسای تاکسیرانی و اتوبوسرانی، و جمعی از معاونین و مدیران منطقه برگزار شد.