تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3773992
شناسه : 3773992
تاریخ :
شارژرهای بی‌سیم جدید Aukey فن خنک‌کننده دارند! اقتصاد ایران: شرکت Aukey باور دارد وجود فن خنک‌کننده در شارژر بی‌سیم جدیدش به افزایش سرعت شارژ آیفون کمک می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شرکت Aukey در نمایشگاه IFA برلین از سه شارژر بی‌سیم مغناطیسی جدید رونمایی کرد که از فن‌هایی برای خنک‌کردن گوشی هنگام شارژ بهره می‌برند. برند مذکور ادعا می‌کند شارژرهای مجهز به فن آن که با نام MagFusion 3-in-1 Pro ،MagFusion GameFrost و MagFusion Dash Pro شناخته می‌شوند، گوشی شما را با سرعت بیشتری شارژ می‌کنند.

طبق اعلام Aukey، هر سه مدل شارژر جدید این شرکت از استاندارد Qi2 بهره می‌برند که به معنای امکان شارژ تا ۱۵ وات برای گوشی‌های سازگار و همچنین سازگاری با دستگاه‌های Qi معمولی است. Aukey ادعا می‌کند فن شارژرهای مذکور می‌تواند دمای آن‌ها را تا ۳۸ درجه‌ی سانتی‌گراد کاهش دهند.

مقالات مرتبط:
  • این شارژرها با ایموجی وضعیت شارژ را نشان می‌دهند
  • این شارژر پیشرفته ۱۰۰ واتی، تا می‌شود!

استند MagFusion 3-in-1 Pro می‌تواند به‌صورت همزمان گوشی آیفون، ایرپاد و اپل واچ را شارژ کند. این استند همچنین قابلیت چرخش به بالا و پایین تا ۳۰ درجه را دارد. مدل MagFusion GameFrost برای استفاده هنگام بازی بهینه شده است و استحکام بسیار بالایی دارد. هر دو مدل مذکور اواخر امسال با قیمت‌های ۱۳۰ دلار و ۴۳ دلار روانه‌ی بازار خواهند شد. قیمت شارژر MagFusion Dash Pro نیز ۴۱ دلار خواهد بود و قابلیت نصب روی دریچه‌ی هوای خودرو را دارد.