تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773989
شناسه : 3773989
تاریخ :
پویش سراسری «من نماز را دوست دارم» در خراسان جنوبی آغاز شد اقتصاد ایران: بیرجند-رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از برگزاری پویش سراسری «من نماز را دوست دارم» در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم صفورایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت نماز و تأثیر آن در سلامت معنوی انسان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید «صراط مستقیم و حیات طیبه هر جامعه نیز تنها با اقامه‌ی نماز در آن تحقق می‌یابد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از برگزاری پویش سراسری «من نماز را دوست دارم» خبر داد و گفت: محورهای این پویش هرگونه موضوع مرتبط با نماز در قالب عکس، فیلم کوتاه، نقاشی و شعر است.

صفورایی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از ۱۷ شهریور تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳، از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۵۲۵۳۷۶۹ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: به آثار برگزیده به قید قرعه از سوی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: نخستین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح کشور در ۱۶ و ۱۷ بهمن امسال به میزبانی انتظامی کشور و همایش استانی ارتقا منزلت نماز به میزبانی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی نیمه اول آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

صفورایی یادآور شد: امیدواریم با این اقدامات فرهنگی قدمی در راستای بندگی و معنویت برداشته باشیم و نسل نو را با مباحث دینی بیش از همیشه آشنا کنیم.