تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3773950
شناسه : 3773950
تاریخ :
ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر پرسپولیس قید تیم ملی را زد! اقتصاد ایران: ریاض محرز با انتقاد شدید هواداران الجزایر روبرو شد و برای دیدار با پرسپولیس آماده می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: ریاض محرز، ستاره الجزایری فوتبال، پس از اعلام کناره‌گیری‌اش از تیم ملی به دلیل دلایل پزشکی، به کانون جنجال‌ها تبدیل شده است. این تصمیم به دنبال انتشار اخبار مبنی‌بر احتمال حضور او در بازی آینده تیم الاهلی در لیگ عربستان، واکنش‌های شدیدی را در میان هواداران الجزایری به همراه داشت.

فدراسیون فوتبال الجزایر (FAF) روز شنبه اعلام کرد که محرز در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا 2025 مقابل لیبریا شرکت نخواهد کرد. هرچند FAF به دلایل پزشکی اشاره کرده، جزئیات مربوط به مشکل او هنوز مشخص نیست. این وضعیت باعث بروز نگرانی و نارضایتی در شبکه‌های اجتماعی شد، به‌طوری که بسیاری از هواداران نسبت به غیبت او ابراز تردید کردند.

با وجود سکوت FAF در مورد وضعیت سلامتی محرز، گزارش‌های رسانه‌های ورزشی نشان می‌دهد که او مصدومیت جدی ندارد و ممکن است از روز جمعه برای بازی با الاهلی آماده باشد. این شایعات موجب گمانه‌زنی و انتقاداتی از سوی هواداران شده است که معتقدند محرز به منظور فرار از بازی در تیم ملی، وانمود به مصدومیت کرده است.

در شبکه‌های اجتماعی، انتقادات از محرز به شدت افزایش یافته و کاربران نارضایتی خود را ابراز کرده و تعهد او به تیم ملی الجزایر را زیر سوال برده‌اند. یکی از کاربران با اشاره به تناقض در وضعیت محرز نوشت: «محرز در تیم ملی مصدوم است اما در پایان هفته با باشگاهش بازی می‌کند.» دیگران نیز از FAF خواسته‌اند تا اطلاعات واضح‌تری در مورد وضعیت محرز ارائه دهد تا از شایعات و گمانه‌زنی‌ها جلوگیری شود.

ستاره سابق منچسترسیتی به خاطر پرسپولیس قید تیم ملی را زد!

به نظر می‌رسد که محرز برای انجام مراحل درمان خود و رسیدن به مسابقات لیگ عربستان و لیگ نخبگان حضور در ادامه مسابقات جام ملت‌های آفریقا خارج از برنامه خود قرار داد و همین مسئله باعث انتقاد هواداران الجزایری از این بازیکن شد.