تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773942
شناسه : 3773942
تاریخ :
فاز نخست جاده شیراز -کوهمره -فراشبند تأمین اعتبار شد اقتصاد ایران: شیراز- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اعتبار بخش نخست پروژه جاده شیراز- کوهمره - فراشبند خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اسماعیل حسینی در حاشیه بازدید از چند پروژه راهسازی و آب در استان فارس از ابلاغ اعتبار بخش نخست پروژه جاده شیراز- کوهمره - فراشبند خبر داد و گفت: برای فاز اول اجرای این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به عملیات اجرای قطعه اول جاده سیاخ-دارنگون یادآور شد: مقرر شد پیمانکار در مدت دو هفته تجهیزات راهسازی پروژه را به دو برابر وضعیت موجود ارتقا دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

حسینی ضمن تشکر از همراهی نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در بازدید و پیگیری این پروژه‌ها، مشکلات شوری آب رودخانه جره را از دغدغه‌های کشاورزان و روستاهای منطقه دانست و تأکید کرد: در بازدیدی که به همراه مسئولین داشتم مقرر شد فاز اول پروژه به طول سیزده کیلومتر افتتاح شود که مشکلات شوری آب رودخانه در روستاهای بگدانه و مسقان برطرف شود و حدود ده کیلومتر دوم در فاز بعد پیگیری شود.