تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3773920
شناسه : 3773920
تاریخ :
برخی انتصابات در دولت، کیهان را شاکی کرد اقتصاد ایران: فاز جدید وفاق ملی مورد ادعای مدعیان اصلاحات و سیاستمداران آنان در دولت جدید‌، علاوه‌بر میدان دادن به افرادی که علنا و آشکارا ضدیت خود را با نظام جمهوری اسلامی اعلام داشته‌اند، با منزوی کردن نیروهای انقلابی همراه بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کیهان نوشت: فاز جدید وفاق ملی مورد ادعای مدعیان اصلاحات و سیاستمداران آنان در دولت جدید‌، علاوه‌بر میدان دادن به افرادی که علنا و آشکارا ضدیت خود را با نظام جمهوری اسلامی اعلام داشته‌اند، با منزوی کردن نیروهای انقلابی همراه بوده است.

این روزنامه نوشت:

این روند درست در زمانی آغاز شده است که به فاصله کمتر از چند هفته از توصیه رهبر معظم انقلاب درباره به‌کارگیری مدیران و افراد مؤمن، انقلابی، متعهد و همچنین جوان، انتصابات و به‌کارگیری‌ها در دولت درست در نقطه مقابل این توصیه پیگیری شده است.

متاسفانه نگاهی کوتاه به انتصابات اخیر در دولت نشانگر این است که با تسلط طیف‌های تندرو مدعی اصلاحات بر تصمیم‌گیری‌های دولت، بیش از اینکه امیدی به تربیت صد مدیر جوان مؤمن در دولت چهاردهم باشد، ظن تربیت صد مدیر حامی فتنه و اغتشاش بیشتر احساس می‌شود.

این افراد علاوه‌بر اینکه به دنبال قلع و قمع و منزوی‌سازی نیروهای انقلابی هستند، سعی در خالص‌سازی نهادهای غیردولتی از جمله شهرداری‌ها و صداوسیما نیز داشته و بر طبل برکناری و خالص‌سازی تمام کشور از نیروهای انقلابی و متعهد به نظام می‌کوبند.

در ادامه غفلت و سوء عملکرد دولت در تعیین مدیران، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی‌، فردی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد که در منصب قبلی خود، با اتهام‌زنی‌های متعدد به نظام در موضوع حوادث ۱۴۰۱، به یکی از صحنه‌گردانان هجمه رسانه‌ای ضد انقلاب به نظام بدل گشته بود.

در روزهای اخیر همچنین یکی از افرادی که سابقه سیاهی در حمایت از وقایع سال ۱۴۰۱ را در کارنامه دارد در حکمی به سرپرستی دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌ها سازمان محیط زیست منصوب شد.

به نظر می‌رسد با غفلت تصمیم‌گیران در دولت چهاردهم و با تسلط تندروهای مدعی اصلاحات بر ارکان تصمیم‌گیری دولت، افراد زاویه‌دار در حال دریافت جایزه عدم تعهد خود به نظام هستند.

مدعیان اصلاحات بارها نشان داده‌اند که به مسئولین تنها به عنوان پلی برای مقاصد سیاسی و جناحی خود نگریسته و هیچ تعهدی نسبت به موفقیت آنان نداشته و ندارند.