تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773906
شناسه : 3773906
تاریخ :
طرح هادی در ۴۱۹ روستای استان زنجان بازنگری شده است اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گفت: در حال حاظر در ۴۱۹ روستای استان زنجان طرح هادی بازنگری شده و ۲۵۴ روستا نیز نیازمند تهیه بازنگری در این طرح است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای با بیان اینکه بازنگری طرح هادی روستایی با هدف شتاب بخشی به بهسازی سکونت‌گاه‌ها، رفع محرومیت و فراهم کردن زمینه توسعه روستاها انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر بازنگری طرح هادی در ۵۸ روستای استان با اعتباری بیش از ۵۶ میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن در راستای توسعه و آبادانی روستاها در حال انجام است.

وی ابراز کرد: طرح هادی روستاها در دوره ۱۰ ساله پس از تهیه آن بازنگری می‌شود تا نیازهای جدید برای توسعه روستا شناسایی و برنامه ریزی لازم براساس نیازهای جدید انجام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گفت: بازنگری طرح هادی روستایی نقش به سزایی در توسعه این جوامع دارد گفت: که با اجرای آن مهاجرت به شهرها کاهش خواهد یافت.

خواجه‌ای تاکید کرد: در حال حاظر در ۴۱۹ روستای استان طرح هادی بازنگری شده و ۲۵۴ روستا نیز نیازمند تهیه بازنگری در این طرح است.

وی ادامه داد: در صورت تأمین اعتبارات، بنیاد مسکن استان آمادگی لازم را برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی تمامی روستاهای استان را دارد.