تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3773885
شناسه : 3773885
تاریخ :
خانه‌نشینی ۳ ماهه هافبک میلان در نتیجه تمرین روی چمن مصنوعی اقتصاد ایران: ملی‌پوش الجزایری تیم فوتبال میلان در اردوی تیم ملی کشورش دچار مصدومیتی شدید شد که او را برای مدتی طولانی از میادین دور نگه خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدارسیون فوتبال الجزایر با انتشار بیانیه‌ای از مصدومیت هافبک تیم ملی این کشور، اسماعیل بن‌ناصر خبر داد. گویا این اتفاق در جلسه تمرینی تیم ملی الجزایر قبل از بازی خارج از خانه سه‌شنبه شب مقابل لیبریا در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آفریقا رخ داد که بازیکنان روی چمن مصنوعی تمرین کردند.

طبق گزارش نشریه اسکای اسپورت ایتالیا، مصدومیت بن‌ناصر که او را مجبور به بازگشت به میلان کرده، پارگی درجه سه عضله ساق پا است و بهبودی آن 3 ماه زمان می‌برد. در بهترین حالت بازیکن 26 ساله میلانی‌ها دو ماه و نیم خانه‌نشین خواهد بود و در شرایط بدتر با تشدید مصدومیت امکان طولانی‌تر شدن آن نیز وجود دارد.

 

به این ترتیب بن‌ناصر به طور قطع بازی‌های میلان برابر ونتزا و اینتر در سری A و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد و احتمالاً به بازی‌ برابر ناپولی، یوونتوس و آتالانتا در سری A و بایرلورکوزن، بروژ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان هم نخواهد رسید.

انتهای پیام/