تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3773843
شناسه : 3773843
تاریخ :
خرید جدید پرسپولیس در پیراهن تیم ملی پرتغال اقتصاد ایران: لوکاس ژوائو خرید جدید پرسپولیس سابقه دو بازی ملی برای تیم ملی پرتغال را دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فوتبال برتر: باشگاه پرسپولیس در اقدامی غیرمنتظره از جذب لوکاس ژوائو آنگولایی برای خط حمله خود خبر داد.

این بازیکن ۳۱ ساله که این روزها برای تیم ملی آنگولا بازی می‌کند، سابقه حضور در دو مسابقه تدارکاتی برای تیم ملی پرتغال مقابل روسیه و لوکزامبورگ در وقفه بازی‌های ملی نوامبر ۲۰۱۵ را دارد که با توجه به غیررسمی بودن این مسابقات، توانسته ملیت خود را برای بازی در آنگولا تغییر دهد. ژوائو که در ۲۲ سالگی و زمان بازی برای تیم شفیلد ونزدی انگلیس عملکرد خوبی داشت، با نظر فرناندو سانتوش برای یک اردوی کوتاه به تیم ملی پرتغال دعوت شد و در کنار بازیکنان جوان آن روزهای فوتبال پرتغال چون برناردو سیلوا، رافائل گوئررو و روبن نوس به میدان رفت.

خرید جدید پرسپولیس در پیراهن تیم ملی پرتغال

در این اردو سانتوش که به تازگی سرمربی پرتغال شده بود سعی کرد از بازیکنان جوان خود استفاده کند و کریستیانو رونالدو هم‌تیمی ژوائو نبود. او در دیدار مقابل روسیه به عنوان یار تعویضی و در رقابت مقابل لوکزامبورگ به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب پرتغال به میدان رفت و دیگر هیچگاه به سطح اول فوتبال پرتغال نرسید تا در نهایت آنگولا را برای ادامه دوران فوتبال ملی خود انتخاب کند.