تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3773830
شناسه : 3773830
تاریخ :
رژیم اسرائیل حمله به سوریه را تأیید کرد اقتصاد ایران: همزمان با اعلام افزایش شمار قربانیان حمله هوایی رژیم اسرائیل به سوریه، رسانه‌های رسمی این رژیم این حمله را تأیید کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم اسرائیل از جمله سازمان رادیو و تلویزیون این رژیم با تأیید حمله هوایی بامدادی به سوریه، مدعی شدند که در این حمله مرکز تحقیقات برای توسعه تسلیحات در سوریه هدف قرار گرفته است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع ادعایی خود، مدعی شده است که در این حمله مراکز تحقیقاتی-تسلیحاتی سوریه هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های سوریه بامداد امروز از حمله هوایی تقریبا گسترده رژیم اسرائیل به مناطقی در مصیاف، واقع در مرکز سوریه خبر دادند که بنا به اعلام وزارت دفاع این کشور، چند مرکز نظامی هدف این حمله و تجاوز تل‌اویو بوده است.

وزارت دفاع سوریه اعلام کرده است که پدافند این کشور شماری از موشک‌هایی را که به وسیله جنگنده‌‌ها از ساحل لبنان شلیک شده، توانسته است رهگیری و منهدم کند.

 

.

 

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در آخرین گزارش خود از این حمله گزارش داد که شمار شهدا و زخمی‌های حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در مرکز سوریه به‌ترتیب به 5 و 19 افزایش یافته است.

سانا همچنین گزارش داد که در حمله بامدادی، عکاس این خبرگزاری به نام عزام العمر، حین پوشش این حمله و تجاوز هوایی، زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

انتهای پیام/