تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773827
شناسه : 3773827
تاریخ :
دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در تبریز اقتصاد ایران: تبریز-رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو با ۱۷ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر تبریز، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی-اطلاعاتی گسترده در نهایت کارآگاهان موفق به شناسایی هویت اصلی متهم حرفه‌ای و سابقه دار شدند و پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی، متهم را دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دلالت شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان، با توجه به دلایل مستند و مستدل موجود در پرونده متهم به ۱۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان تبریز معترف شد.

سلطانی خاطرنشان کرد: با راهنمایی متهم صحنه‌های سرقت بازسازی و در نهایت پرونده به همراه متهم جهت ادامه دادرسی تحویل مرجع قضائی شده و با صدور قرار تأمین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های ایمنی از به جا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیا قیمتی داخل خودرو حین ترک آن در اماکن عمومی جدا خودداری کنند.