تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773821
شناسه : 3773821
تاریخ :
افزایش ۱۱ درصدی تردد مسافر در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش ۱۱ درصدی تردد مسافر در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۵ ماهه سال‌جاری ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱ درصدی داشته است.

وی افزود: ۱۵۰ هزار برگه صورت وضعیت برای ناوگان اتوبوسی، ۳۹ هزار برگه برای ناوگان مینی بوسی، ۹۳ هزار برگه برای ناوگان سواری در استان کرمانشاه صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۳ درصدی روبرو است.

کهریزی گفت: همچنین طی ۵ ماهه سال‌جاری ۳۵۴ هزار مسافر به وسیله اتوبوس، ۶۷۹ هزار نفر با مینی بوس و ۳۱۷ هزار نفر توسط سواری جابه جا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در ناوگان حمل و نقل عمومی استان ۲ هزار و ۲۲۳ راننده و ۱ هزار و ۹۵۲ دستگاه ناوگان مسافربری فعالیت دارد.

وی درباره اقدامات شاخص حوزه مسافر در ایام اربعین حسینی (ع) گفت: اعزام روزانه ناوگان سواری، میدل‌باس، مینی بوس و اتوبوس به پایانه مرزی خسروی، استقرار چندین شرکت مسافری و تجهیز خوابگاه رانندگان در این پایانه مرزی، انتشار نرخ مصوب از مبدا پایانه مرزی خسروی به سراسر کشور در محل استقرار شرکت‌ها و نظارت مستمر پرسنل این اداره کل بر نحوه عرضه بلیط با نرخ‌های مصوب و… که مسافرین بدون هیچ گونه تأخیری توسط ناوگان آماده به کار به سراسر کشور جابجا می‌شدند.

کهریزی در پایان ادامه داد: مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند هرگونه شکایات و انتقاد خود را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری نمایند.