تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3773812
شناسه : 3773812
تاریخ :
دستگیری ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر باهوشیاری مرزبانان هنگ مرزی تایباد دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی تایباد در ۱۰ روز گذشته موفق شدند، طی عملیاتی تعداد ۶۶۴ بسته آب بندی شده مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و تریاک جمعاً به وزن ۹ کیلو ۱۵۷ گرم که به صورت بلعی در معده ۹ تبعه افغان جاسازی شده بود را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: در همین راستا مرزبانان هنگ مرزی تایباد با رصد اطلاعاتی و اشرافیت لازم طی چند عملیات جداگانه ۵ تبعه افغانستان را که ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را در کف کفش‌های خودجاساز کرده بودند را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

وی بیان کرد: برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است و مرزبانی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.